Jak poznat svou cílovou skupinu?

Cílové publikum je skupina osob, která je definovaná určitými demografickými údaji a chováním. Jedná se o specifickou skupinu, která má zájem o vaše produkty/služby. Čím jasněji definujete svůj cílový trh, tím lépe na něj budete moci umět zacílit. Lidé, kteří nejsou zahrnuti do vaší cílové skupiny, u vás stále mohou nakupovat, jen se na ně …

Jak poznat svou cílovou skupinu? Pokračovat ve čtení »

Foto: Unsplash.com

Jak vypadá práce copywritera a co by měl umět?

Copywriter je osoba, která píše texty pro své klienty. Copywriteři píší na blogy, do magazínů, na sociální sítě, textují webové stránky či produkty na e-shopech. Věnují se také psaní obsáhlých případových studií, píší tiskové zprávy a newslettery. Cílem copywritera je pomocí kvalitně napsaných textů prodat produkt či službu, informovat a zvyšovat povědomí o značce. Copywriter …

Jak vypadá práce copywritera a co by měl umět? Pokračovat ve čtení »

copywriting

Jak napsat titulek, který upoutá pozornost?

Správně napsaný titulek dokáže upoutat pozornost čtenáře a vzbudit v něm touhu pro přečtení celého článku. Titulek by měl být výstižným a působivým shrnutím celého článku. Dobře napsané titulky u blogových článků mohou zvýšit konverze příspěvků a zvýšit tak i celkovou návštěvnost webových stránkách. Titulek je z hlediska copywritingu nejdůležitější částí textu. Paradoxem ale je, že právě …

Jak napsat titulek, který upoutá pozornost? Pokračovat ve čtení »

Twitter oznámil spolupráci se Shopify a testuje novou funkci Notes

Twitter přišel se dvěma novinkami. Navázal spolupráci se Shopify, nově tak mohou obchodníci prostřednictvím Twitteru prodávat své produkty. Další novinkou je zavedení nástroje Notes, díky kterému lze zveřejňovat obsah až o délce 2 500 slov. Tato funkce je zatím testována ve vybraných zemích. Twitter navázal spolupráci se Shopify Twitter oznámil novou spolupráci se Shopify, což je …

Twitter oznámil spolupráci se Shopify a testuje novou funkci Notes Pokračovat ve čtení »

copywriting - úvodní foto

Produktové popisky: Mají pro váš e-shop význam?

Pokud vlastníte e-shop, jsou produktové popisky nedílnou součástí vašeho obsahového marketingu. Správně napsané popisky informují potenciální zákazníky o daném produktu či službě a vyzdvihují jejich výhody a funkce. Na co se při psaní produktových popisků zaměřit? Pište pro vaši cílovou skupinu Kdo je váš cílový zákazník? Pište takové popisky, které nejvíce osloví vaši cílovou skupinu. …

Produktové popisky: Mají pro váš e-shop význam? Pokračovat ve čtení »

copywriting

Proč navázat spolupráci s copywriterem? Je to opravdu pro firmy přínosné?

Mnoho podnikatelů si pokládá otázku, zdali najmutí si copywritera je opravdu tak přínosné a efektivní. Většinou nevědí, jaké všechny výhody jim spolupráce s kvalitním copywriterem může přinést. Šetří váš čas a peníze Ať už potřebujete napsat text na sociální sítě, popisky produktů na e-shop, článek na blog či otextovat firemní web, copywriter to za vás napíše …

Proč navázat spolupráci s copywriterem? Je to opravdu pro firmy přínosné? Pokračovat ve čtení »