5 tipů, jak zvýšit povědomí o své firmě na Instagramu

Instragram se stal jednou z nejpopulárnějších sociálních sítí. Vytěžte z Instagramu maximum a zvyšte tak povědomí o své značce či firmě. Instagram už dávno neslouží jen ke komunikaci mezi přáteli, ale je to velmi mocný marketingový nástroj. Přečtěte si 5 efektivních tipů, jak zvýšit povědomí o své firmě a oslovit nové potenciální zákazníky.

1. Najděte svou cílovou skupinu a přidávejte pravidelně obsah

Obsah, který přidáváte na Instagram by měl být promyšlený. Obsah by měl vždy uživatele buď bavit, vzdělávat či inspirovat. Pokud je vaším cílem, aby uživatelé vykonávali s obsahem co nejvyšší interakce, musí mít vaše příspěvky přidanou hodnotu. Určete si vaši cílovou skupinu pomocí Instagram Insights a přidávejte pro ni atraktivní příspěvky. Obecně na sociálních sítích je důležitá pravidelnost. Přidávejte obsah několikrát týdně, a to nejen na feed ale i na Stories.

2. Používejte relevantní hashtagy

Využívejte hashtagy k většímu zviditelnění vašich příspěvků. Vždy přidávejte pouze relevantní hashtagy, které se váží k danému příspěvku. Nechcete přeci nalákat na váš profil uživatele, kteří nemají vůbec zájem o vaše příspěvky, natož služby. Navíc přidávání nerelevantních hashtagů způsobuje nižší dosahy. Když přidáte hashtag, tak konkrétní příspěvek se zobrazí na stránce pod daným hastagem. Do klasického příspěvku lze přidat maximálně 30 hashtagů a do Stories lze přidat až 10 hashtagů. V Přehledech na Insatgramu lze následně zjistit, kolik uživatelů přišlo díky hashtagům.

Zdroj: Freepik.com

3. Vytvářejte Reels

Vytvářet Reels na Instagramu lze již od srpna 2020. Reels jsou krátká videa, která mají velký organický dosah a pomáhají tak budovat komunitu fanoušků a vyšší povědomí o značce či firmě. Proč je Reels tak oblíbené? Videoobsah je zkrátka pro uživatele atraktivní! Reels mají nejvyšší organický dosah, což je dosah, který je zdarma. Vytvářejte pravidelně Reels a uvidíte, že vaše dosahy se zvýší.

4. Používejte Stories

Aktivita ve Stories by se neměla podceňovat. Zjistíte tak, kdo z vašich uživatelů je opravdu aktivní a identifikuete tak nové sledující. Sdílejte se svými sledujícími informace ze zákulisí a informujte je takto jako první o novinkách. Používejte ve Stories interaktivní prvky, jako jsou ankety, kvízy či otázky. Lidé velmi rádi vyjadřují své názory a pocity, dopřejte jim to i na vašem profilu.

5. Komunikujte s vašimi sledujícími

Instagram by neměl sloužit pouze jako prodejní platforma. Buďte s vašimi fanoušky ve spojení, odpovídejte jim na zprávy, pokládejte jim otázky a reagujte na komentáře. U příspěvků pokládejte otázky a řekněte lidem, ať sdílí své názory a myšlenky v komentářích. Tato aktivita je sice časově náročná, ale je velmi důležitá pro vybudování silné komunity.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.