Twitter přišel se dvěma novinkami. Navázal spolupráci se Shopify, nově tak mohou obchodníci prostřednictvím Twitteru prodávat své produkty. Další novinkou je zavedení nástroje Notes, díky kterému lze zveřejňovat obsah až o délce 2 500 slov. Tato funkce je zatím testována ve vybraných zemích.
Twitter navázal spolupráci se Shopify
Twitter oznámil novou spolupráci se Shopify, což je platforma pro e-shopy. Obchodníci tak mohou na svém profilu na Twitteru zobrazovat položky k prodeji. Shop Spotlight a Twitter Shops mohou podniky využívat bez dalších nákladů. Až pět položek může být zobrazeno na carouselu pomocí Shop Spotlight, a dokonce až 50 produktů lze umístit na Twitter Shops. Obchodníci tak mohou rychle a snadno oslovit prostřednictvím sociální sítě nové potenciální zákazníky. Pouhými několika kliknutími mohou obchodníci propojit svůj Twitter účet se svým správcem Shopify a připojit se k Twitter Shopping Manageru, kde mohou spravovat nákupní funkce. Aplikace prodejního kanálu se pravidelně synchronizuje s katalogy produktů obchodníků Shopify, takže se nemusí ručně aktualizovat informace o produktech na Twitteru. Pokud dojde ke změně v katalogu, tak dojde rovněž k aktualizaci v Twitter Shopping Manageru. Twitter je díky této nové funkci mnohem efektivnějším nástrojem na propagaci služeb a produktů, než tomu tak bylo dříve.

Twitter zavedl nový nástroj Notes
Díky zavedení této nové funkce budou moci uživatelé napsat delší tweet, než bylo doposud 280 znaků. Mnoho uživatelů, kteří doposud chtěli zveřejnit na Twitteru delší text, pokračovali v komentářích. Prostřednictvím Notes lze zveřejňovat nejen text dlouhý až 2 500 slov, ale je možné také do textu vložit obrázky a gify. Momentálně je tato funkce testována v USA, Kanadě, Velké Británii a Ghaně. Tato zkušební verze by měla být spuštěna po dobu dvou měsíců.